49.den - 22.2.2009


Hned ráno jsem se rozhodla o malou zkoušku, inspiraci jsem zahlédla včera v diskuzi. Fotky, kde přes detail je v pozadí osoba s kterou detail úzce souvisí, mě nadchly. Jelikož Domče často říkám, že je jak Hurvajs, je tahle fotka opravdu vystihující. Škoda, že jsem foťák nenatočila trochu výš, jsem si vědoma uřízlé hlavy a křivého stolu pod Hurvajzem, ale i tak to bylo dost náročné. Domča se mi pořád po Hurvajzovi sápala a zdrhala. Navíc bylo mizerný světlo, takže jsem potřebovala fotit zrovna z téhle strany. No, to víte, že jsem si i zanadávala, jak je to moje dítě příšerný, že chvíli nevydrží.
Už jsou tu dvě, trochu jsem jí vylepšila barvy.

3 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Moc pěkná fotka!!!! Já bych možná krapet zesvětlila a oživila barvy - přijde mi mírně "zašedlá" - ale je fakt úžasná!!!

Dadouch řekl(a)...

Tak to je parádní fotka....... fakt se Ti povedla

Anonymní řekl(a)...

Parádné fotky.
Petjan134.