60.den - 5.3.2009

Tak jsem si dnes vyzkoušela takový experiment - zoomovat s nastavením delšího času. Bohužel zatím nejsem majitelem stativu (což už nebude taky dlouho trvat), takže ostrost středu je chabá, ale i tak jsem měla radost, že to funguje.

No a dál tu máme naše milé zvířectvo, díky novému objektivu se mi je dokonce podařilo vyfotit. Dříve jsem se k nim s fotoaparátem nemohla ani přiblížit, ale teď je fotím z dálky a oni si toho ani nevšimnou.


Kocour Gadžin

a pes Mates - už potřebuje k holiči



4 komentářů:

Jill řekl(a)...

ten experiment je dobrej
taky jsem to chtěla zkusit a zjistila jsem že to s mojí EVFkou nejde :(

Jindra Krobová řekl(a)...

jůů to je super, má to parádní dynamiku!!! Taky se to chystám vyzkoušet :)

Blaňule řekl(a)...

No to je super záležitost!!! Dobrej experiment!!! To budu taky muset zkusit ;o))

hliska řekl(a)...

to je dobrý !! to chci taky umět, prozraď jak na to?